wtorek, 19 lipca 2016

MY DAILY LOOK

Dziś przychodzę z codziennym lookiem, coś w czym czuję się najwygodniej każdego dnia. Jeansy do tego t-shirt i trampki to ubrania, dzięki którym możemy robić wszystko bez żadnego dyskomfortu, a jakby nie patrząc my kobiety każdego dnia wykonujemy mnóstwo różnych zajęć.
W tym przypadku zestawiłam ze sobą czarne spodnie z koszulką o tym samym kolorze, ale żeby troszeczkę rozjaśnić naszą stylizację założyłam różowe tenisówki i jeansową katanę (którą mega uwielbiam, a w chłodniejsze dni się z nią nie rozstaję) po za tym każda z Nas ma zawsze przy sobie dużo rzeczy, więc nie obeszłoby się bez torebki, w moim przypadku jest to skórzana czarna torebka, która jak widać nada się do wszystkiego, czy to na elegancko czy chociażby na co dzień,






















DAILY LOOK VIDEO


K.

(t-shirt - rebel ,jeans, shoes - atmosphere , jacket - hilfiger denim , bag - LYDC , watch , necklace , rings)

Zdjęcia wyk. Patrycja Barnaś   (BLOG)


4 komentarze:

  1. świetna stylizacja!! zakochałam się w kurtce :D
    Jesteś bardzo fotogeniczna ;)
    typicalgr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszulka i kurtka są po prostu prześliczne!

    Pozdrawiam,
    Kinga z thefashionandmyself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaobserwowałam twojego bloga,bardzo spodobały mi się twoje zdjęcia!
    Liczę na to, że pozostawisz swój ślad u mnie :) KLIK

    OdpowiedzUsuń